joi, 21 mai 2009

Culoarea mea preferata...

... ROZ ... Nu stiam cu ce sa incep , sau mai bine zis de unde sa incep dupa ce mi-am facut acest blog.
Mami (starsgates) mi-a sugerat sa vorbesc despre ceva ce ma reprezinta , si stiind ca culoarea mea preferata este roz . Mi-a spus sa caut despre semnificatia aceste culori .
Rozul este cea mai romantica si afectiva culoare. Aceasta culoare te linisteste. Studiile au aratat ca rozul calmeaza si imbuneaza sentimentele. Atunci cand celulele prizonierilor sunt vopsite in roz atitudinea agresiva se diminueaza vizibil. Efectul nu este insa durabil. O expunere mai indelungata la aceasta culoare poate duce in final la o explozie de violenta.
Acesta este una din semnificatiile culorii roz ...
Sincera sa fiu cand ma gandesc la ROZ nu-mi zboara gandul niciodata la cele scrise mai sus ...
Si daca tot am inceput savorbesc despre asta voi spune si la ce ma gandesc eu cand ma inbrac in roz .



:P :)) asta este ...

3 comentarii:

  1. :)))Uite că am aflat şi eu la ce te gândeşti când vorbeşti de roz.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti aduca bucurii acest blog al tau si sa-l simti ca pe un prieten!Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. SI UITE CUM AM DAT EU DE ...PRINSETUCA!:)))

    RăspundețiȘtergere